Veel gestelde vragen
Heeft u een vraag over onze stomerij service? Over Track & Trace, leveringstijden of iets anders. Grote kans dat u hieronder het antwoord vindt.
Mijn bonnummer wordt niet herkend door het Track & Trace-systeem. Hoe kan dat?
Uw opdracht komt pas in ons Track & Trace-systeem op het moment dat uw kleding in de stomerij is gearriveerd. Daar wordt de stomerijbon ingescand en pas vanaf dat moment kunt u de status van uw opdracht volgen. Aangezien we onze depots twee maal per week bezoeken om nieuw stoomgoed op te halen, kan het zijn dat het nog even duurt voordat uw artikelen in de stomerij zijn gearriveerd (en op de website te volgen zijn). In die gevallen probeert u het gewoon een paar dagen later nogmaals.
Er was mij bij het depot verteld dat ik mijn artikelen twee dagen later op zou kunnen halen, maar in Track & Trace zie ik dat mijn kleding nu, twee dagen later, nog niet klaar is. Hoe kan dat?
Bij onze depots is onze ophaal- en afleveringsroute bekend. Om een voorbeeld te geven: bij depot X komen we op dinsdag en donderdag. Stel u levert een broek in op dinsdag, dan moet deze in principe op de donderdag daarop door u bij het depot op te halen zijn. Echter kan het zijn dat u uw kleding op dinsdag heeft afgeleverd NADAT onze chauffeur daar het stoomgoed opgehaald heeft. In dat geval worden uw artikelen de donderdag daarop door ons opgehaald en krijgt u ze pas de dinsdag daarop schoon en fris retour. Normaliter wordt u daar door depotpersoneel op geattendeerd.
Ik wil een kledingstuk waarin bont of suède is verwerkt laten reinigen. Wat kost dat?
Om u een goede prijs te kunnen geven, is het noodzakelijk dat wij het betreffende kledingstuk kunnen zien. Wij raden u aan om het artikel af te geven bij het depot. In de stomerij zullen wij het inspecteren en u vervolgens bellen om de prijs door te geven. Indien u de prijs te hoog vindt, sturen wij het kledingstuk kosteloos terug naar het depot, waar u het op kunt halen. U bent ons dan niks verschuldigd. Is de prijs wel akkoord, dan gaan wij het voor u reinigen.
Staat het antwoord op uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op via het contactformulier.